Love me

Shit va bra låten är bra alltså!! Men dock kommer jag hata den sen för jag spelar den 24 7 men iaf ;)
Justin Bieber med Love me!

heheh.. Iaf, dagen har varit tröttsam o förkyld, jag tror ju inte att den blev bättre av att jag sprang runt i en sommarjacka igår natt direkt! Men dagen igår va iaf kul, jag testade en ny sak, typ en bong? haha.. Jag var iaf kung så det är bra. Men jag kan ju berätta lite om kvällen, den började men en fika på kanske 5 timmar på stan, sen när vi visste att vi skulle vidare missade vi bussen så då tänkte vi taxi? megabega bra ;) sen drog vi till lite trevligt folk, mycket mysigt o trevligt! Kommer lätt iaf göras om! Bilder hoppas jag nån har så jag kan lägga ut lite här!

Nu blire lite mer musik sen drar jag mig mot godis o TV:n! ;)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0